I skåneland

Sitter hemma hos Micke nu och lyssnar på Dead by april - losing you. Jag gillar inte när de skriker så vanligtvis men denna låten är go! Vi har precis ätit jättegod mat som vi fick av hans mamma, potatisgratäng med kassler. :)
Bussresan gick bra men det var segt, somnade sista timman. När jag kom fram åkte vi och handlade mat, så imorgon blir det tacos! :D Mumma! Nu ska Micke få se vilken gris jag är när ja äter det. Fast jag är inte värre än Anna , haha :D<3
Nu ska vi lämna tillbaka bilen och sedan promenera i det fina vädret. :) Underbart vårväder!

Kommentarer
Postat av: Micke

Hehe,idag ska jag se hur Annika äter Tacos,hehe!Ska bli kul=)Så himla fint väder här i skåneland idag,man är nästan sugen på att ta en tur till det danska landet!Men men,får man la ta ngn annan dag!

@ 2009-04-03 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida