Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show!

Detta var nog det sämsta jag har sett på länge!! Seriöst, vad är detta för något? Jag trodde det skulle vara ett svenskt program där Gynning leder hela showen och att dem körde japanska lekar. Men nej, nu är dem i japan, programledaren är japansk och pratar japanska hela tiden så deltagarna förstår nada. Dessutom är han helt utflippad! Tävlingarna/lekarna är hyffsat roliga men japanerna som leder programet drar ner hela programmet. Tycker jag iallafall! Och varför ska Anna Book gråta när lilla tönt-tore slog sig i ansiktet? Löjligt!


Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ungmamma blogg

ja men jag ville ha ett nytt fräscht istället så jag slängde det andra o köpte ett finare=)


URL: http://enkärlekssaga.se @ 2009-04-09 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida