Hårmodell

Följde ju som sagt med Emely till frissan idag, där vi satt i fyra timmar!! Segt men det var ändå kul. Dem är så himla roliga och trevliga där! Och Jill som brukar klippa mitt hår frågade om jag ville vara hårmodell för henne den 24e maj. Och det innebär att jag då får klippa mig kort! Jag ska alltså klippa av mellan 15-20 cm. Det är väldigt mycket faktiskt! Jag tackade ja och gick med på det. Men är ändå tveksam. Har ju fått hyffsat långt hår nu och det gillar jag. Men samtidigt har jag gått och pratat hur länge som helst om att jag vill klippa kort, ev. page. Och nu får jag chansen och dessutom gratis. Så man borde kanske ta den? Dessutom tycker jag det är lite trist med långt hår och jag älskar förändringar. Det kommer bli ovant med kort hår igen och jag kommer svära som en idiot dagen efter när jag ska styla det själv men sen blir det ju bra. Och som Jill sa, så hade hon inte frågat mig om hon inte trodde att jag skulle passa i det. Dessutom växer det ju ut. Enda nackdelen är sen att jag kommer sakna att kunna sätta upp håret i en toffs utan att något faller ner. Så det blir till att styla det och använda hårnålar osv sen. Hehe. Jag har aldrig vart hårmodell innan så det verkar vara en kul grej. Jag vill ha långt men ändå kort. Tur att det växer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida