Hängig

Usch, känner mig inte riktigt kry idag. Är jättetrött och tung i huvudet. Lite snorig också. Känns att jag tränade igår iallafall. Träningsvärken satte sig i rumpan! Haha :D Gäller väl bara att komma igång kanske? Kanske piggnar till då. Fast jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag. Har inga planer alls. Fint väder idag med! Önska någon ville gå ut och gå, för det är verkligen skittråkigt att gå ut och gå ensam. Det blir mycket roligare när man har någon att prata med. Valborg idag också...en festdag men det lockar mig inte det minsta. Varför firar man valborg egentligen? Jag har ingen aning. För att kungen fyller år eller?


Kommentarer
Postat av: Kussen Anna

intw bra =( sätt dig i solen med ngt gott o dricka oså kanske dt blir bättre? hade ja vart hos dig så hade ja gärna följt med:)


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2009-04-30 @ 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida