En runda istan

Haha jag och Madde kom på en rätt kul grej idag. Varje gång vi kommer till stan så styrs våra fötter mot Gina Tricot. Vi frågar lixom inte varandra vart vi ska börja. Dem styrs dit på nåt sätt. Och det märkte vi idag och det var faktiskt kul! :P Men efter Gina, då frågar man vart en andra vill gå. Haha :)  Dem bygger om för fullt inne på Gina i Nordstan så vi gick till Gina på Kompassen istället. Där har dem byggt ut och det var fint och stort. Där inne var vi la i någon halvtimme och testade kläder och hade oss. Jag hittade en slags klänning. Ett vit linne och en svart kjol ihopsytt typ. Och den är finare på än vad det ser ut på bilden. Med smycken osv blir det finare.  Något jag stör mig på är en dragkedja på ryggen som är totalt onödig. En slags "utsmyckning" typ. Men men, jag har nog någon kofta eller något över ändå så att den inte syns.   Sedan vid ett skulle Madde iväg till jobbet och då åkte jag hem, för det är inte kul att vara inne istan ensam. Gick in till Emely på hennes jobb i skobutiken och där var jag väl i två timmar. Har ändå inget annat för mig. Nu är jag trött o fötterna och ryggen värker. Så det blir lugnt för min del ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida