Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Kollade precis på tv.nu och såg att filmen Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta, visas på svt2 kl 22.30 ikväll! Den är så jäkla bra och romantisk den filmen! Jag såg den tillsammans med Micke och det var mysigt! :D Inte alla killar som gillar drama osv. Hehe :)  Ni som inte har sett den...gör det!!

Berättelsen sträcker sig över sex decennier och handlar om den tålmodiga och slitstarka kraften hos kärleken och om kärlekens magiska kraft. Filmen handlar om en pensionerad försäljare som regelbundet besöker en äldre kvinna på ett ålderdomshem. Där läser han varje gång ur en anteckningsbok om två män som en gång i tiden var kära i samma kvinna. Snart framgår att mannen som läser och kvinnan är två av personerna i boken.


Kommentarer
Postat av: emma

den är faktiskt ganska gullig (: liiite för tjejig för min del egentligen bara


URL: http://metrobloggen.se/Obscene @ 2009-05-01 @ 00:15:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida