Då var man hemma igen

Har precis kommit hem. Tog bussen från Helsingborg tjugo i fem och blev sedan hämtad av Madde i Göteborg. Snäll hon är! :) Bussredan var väldigt seg men jag satt och läste i min bok (En shopaholic säger ja, skriven av Sophie Kinsella) så tiden gick hyffsat fort ändå. Är ganska seg nu känner jag. Man har sovit lite dåligt dessa dagarna. Lagt sig sent osv. Men ikväll får jag lägga mig tidigt eftersom att jag ska upp kl sex imorgon för att jobba 7-14.
 Nu har jag precis packat upp och satt igång en maskin tvätt och sitter här och slappar. Ska se Andra Avenyn kl 21.00 på kanal ett. Brukar ju vanligtvis se på dem desperata hemmafruarna på tisdagar men nu är det hockey. Störande att de ska lägga in hockeyn på kanal5. Ha det på kanal9 istället, där går det ändå bara massa skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida