Bakpotatis

Jag skulle kunna leva på bakpotatis, kyckling och spagetti och köttfärsås. Ha ha :D
Idag har vi ätit kyckling, bakpotatis med vitlökssmör och sallad!  Vi skulle egentligen ätit det igår men pappa vart sugen på kinamat så det blev det istället! :)  Nu luktar man vitlök...yummy! 

Jävlar va folk det var på Ikea idag! Märks att folk är lediga och att vädret var sådär!  Hittade såklart massa saker jag ville köpa med har inte pengar till det. Tänkte köpa ett ljus som luktade hur gott som helst men det var inte värt att stå i köerna fär bara ett ljus! Så det får väl bli någon annan dag! ^^
Kvällen blir lugn med tv och film. Tänkte se Sex and the city filmen faktiskt. Var ett tagsen nu och den är så bra! Det bästa är när dem åker på semester och Charlotte har fast bestämd vid att inte äta maten där för att man kan bli magsjuk osv. Så istället äter hon enbart Jello och dricker flaskvatten!  Det slutar med att hon blir sjukt dålig i magen och tyvärr hinner hon inte på toaletten utan skiter på sig. Hahaha så jävla klockrent för Charlotte är ju den "fina" av dem! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skulle oxå vilja ha ett par converse :) skit snyggt.

men skulle nog inte passa på mig haha.

fin blogg :)


URL: http://ssofiek.blogg.se/ @ 2009-04-13 @ 18:10:01
Postat av: SANIBO

sv: thanks ;)


URL: http://ssanibo.blogg.se/ @ 2009-04-13 @ 18:18:35
Postat av: Sofie

Har prövat såna men ser ut som jag har jätte klumpiga fötter hahah :d


URL: http://ssofiek.blogg.se/ @ 2009-04-13 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida