"Vel-höna"

Det blir inte arbetsförmedlingen idag heller.. Sicket vel det är på mig då!! Pratade med Emely för hon är inskriven där. Och eftersom jag redan har en sida med mitt CV så tror hon att jag ska ha med mig mina betyg och andra intyg osv när jag går dit. Så jag ska försöka fixa alla papper och sånt innan jag går till af då. Ska ringa skolan imorn och se om det händer nåt där. haha ^^ Så ska fixa det först, sen gå till af. Jag kan ju fortfarande söka jobb osv genom att skicka ut mitt CV.
Så idag blir det en tripp till stan istället. Ska dit med Emely. Kul att åka dit och spendera lite tid än att bara sitta hemma och glo! Jag måste snart börja köpa mina julklappar också!! Vet inte vad jag ska köpa bara.. Vad ska jag ge Micke? *Panik!!* Det är så svårt!! Jaja får la se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida