Trötter..

Skulle jag vara en av de sju dvärjarna så skulle jag kunna vara varenda en!

Trötter - trött är jag väldigt ofta!!
Prosit - Nyser är något jag gör varje dag typ, antingen allergi eller förkylning. Fast ibland nyser man utan anledning också :P
Glader - Är oftast väldigt glad...
Butter - Men ibland väldigt butter... :P
Blyger - Blyg kan jag vara när det gäller att prata med nytt folk eller inför Micke! :)
Toker - Jag är en knäppgök med sjuk humor så det passar ju bra.
Kloker - Ibland kan jag faktiskt vara rätt smart ! :P

Haha suck sicket inlägg.. men jag kom att tänka på de sju dvärjarna när jag skrev trötter. Dessutom pratade jag, Emely och Madde om gamla disneyfilmer i lördags att sa att vi alla kunde vara trötter och toker. Och att jag främst va prosit. Haha! :P
Är väldigt trött som sagt. Gick ju upp kl nio imorse och det var lite segt. Är väl dags att börja lägga sig tidigare och gå upp tidigare så man får en bra dygnsrytmen och inte sover till tolv-ett. Även om det är skönt! :P
 Ikväll blir det lugnt iallafall. Blir att glo på tv. Vänner, Ugly Betty och Desperate Housewifes. Serienörd, jag vet!! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida