Tattoo..

Nu skulle jag egentligen vart nytatuerad! Hade tid kl 11.00 idag! Men avbokade för att det är inte riktigt läge för det nu. Pengakris nu inför julen osv typ. Eller ah, jag tänker ändå inte köpa massa dyra julklappar direkt. Men det är ju saker jag ska göra och saker som jag vill göra som kostar. Vi har ännu inte bokat Spa't :( men de vill jag verkligen göra!!  Får se när det blir bara.

Vill vinna pengar!! 1 miljon tack!  Det hade vart underbart! Då hade ja kunnat köpa allt det jag behöver nu. Hade betalat av varenda skiträkning jag ligger inne med. Hade haft pengar till min utbildning. Hur många resor och Spa-behandlingar som helst! Gaah, sånna drömmar slår väl aldrig in! Inte ens att man vinner 50.000!  :(
Drömmar slår aldrig in för en som mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida