Stylistskolan!

Har bestämt mig för att kolla upp mina möjligheter för att göra stylistutbildningen! Verkar hur kul som helst! :) I sånnafall börjar jag nu i januari. Man kan antingen gå heltid eller deltid. Heltid tar tre månader och deltid sex månader. Så väljer jag deltid så kan jag även jobba samtidigt. Man lär sig hur mycket som helst och kan jobba inom massa områden sedan. Så det är ju lätt värt pengarna!! :)

IMAGE-konsult/Stylist - make up artist. Ämnen man läser är;
 
- Hairdesign
- Make upp
- Manikyr
- Floristdesign
- Fotodesign
- Färg och stil
- Personal Shopper


Bredden på var man kan jobba är unik för denna utbildning. Allt inom:

  • TV
  • Foto
  • Video
  • Modevisningar - Catwalk
  • Film - Rekvisita
  • Makeup
  • Hår
  • Beauty
  • Spa
  • Skönhetssalonger - Plastik
  • Blomsteraffär
  • Bröllopsarrangör
  • Festarrangör
  • Kläd-boutique - Stil & färg
  • Personalshopper
  • Personlig stylearrangör - Kläder, Hår, Makeup
  • Affärsbidräde
  • Dekoratör
  • Rekvisitör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida