Önskningar!

Jag vill verkligen ha pengar! Jag behöver verkligen pengar just nu!  Jag vill testa ett speciellt rengöringskit till ansiktet för att få bort mina finnar osv. Det kostar runt 500 kr. Inget annat jag köper funkar ju och detta verkar vara nån mirakelgrej. Jag behöver medicin som även det kostar. Jag vill gå till allergimottagningen och få medicin så jag kan vara bland djur, men även det kosta. Jag vill köpa nya kläder, men det kostar det med. Jag vill göra stylistutbildningen men de är bara en dröm just nu. Har ingen aning om när jag kan göra den verklig. Jag har lärt mig att prioritera lite nu gällande mina pengar. Annars hade jag antagligen shoppat en del så som jag gjorde förr. Men jag vill verkligen köpa nya kläder!! Får väl hoppas på att jag får nåt presentkort i julklapp ^^  Hoppas även på att när jag gått till Ams att jag lättare kan få jobb. Gärna fort också! Jag vill ha något att göra på dagarna. Jag vill jobba, göra nytta och tjäna pengar lixom. Nu när jag har en dröm vill jag verkligen få in pengar lixom!  Jag vill spela på Lotto med joker :P men det lär nog bara va bortkastat för jag vinner aldrig. Men men, det borde väl vända nångång tycker jag. Snart kan väl jag också få ha lite tur ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida