Medveten...

Jag är medveten om att jag ofta skriver att jag har ont där eller där. Men det är fortfarande min blogg och jag får skriva vad jag vill. Om det ibland handlar mest om smärta så är det så. För nu mår jag inte bra och har jävligt ont!!!
Jag har väl haft den oturen att få dåligt immunförsvar och kan bli sjuk. Inte lika mycket efter min halsmandeloperation iofs. Jag är en klant som ibland skadar mig och då får jag ont. Jag har ett yrke där man lyfter en hel del. Väldigt många tynga lyft också. Gör man då fel kan man få ont i ryggen. Så JA, ibland handlar väl min blogg mycket om att jag har ont.
Den som nu skrev kommentaren kan iallafall inte stå för sin åsikt eftersom den valt att vara anonym. Stör du dig så behöver du inte läsa mer, annars får du helt enkelt gilla läget!

Jag har ont och jag är skiträdd!!  

Kommentarer
Postat av: Halsmandeloperation

Gillar hur du står upp för dig själv, tummen upp


URL: http://halsmandeloperation.se @ 2010-06-18 @ 04:48:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida