Måndag!

Idag tänkte jag göra de och de och de...men jag orkar inte! :S Humöret är som en bergodalbana idag, jag har inget tålamod känns det som. Är trött och seg. Har fortfarande ont och det går mig på nerverna. Så jag får ta tag i detta imorgon istället! För idag har jag ingen ork eller lust.
Höjdpunkten blir väl att följa med pappa när han hämtar sina däck och sedan för att handla ^^   Ska ev. baka lussekatter till jul osv idag. Får väl se! Tar sån tid att göra det bara. Först ska degen jäsa 1½ timme. Sen när man bakat ut dem till lussekatter ska de jäsa yttligare 45 min. Men men, har faktiskt inget bättre för mig eftersom jag inte orkar träffa/ringa folk idag och visa den bästa sidan av mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida