Lördag!

Idag ska jag och Madde in till stan en stund :) Tidsfördrivande. Jag kan visserligen inte shoppa som jag vill. Eller ja, jag kan ju, men jag prioriterar annat! Men ska kolla på ett manikyrset som de säljer ut billigare. Se om det är något jag vill ha.
 Får väl se hur resten av dagen blir. Har inte planerat något speciellt så tar dagen som den kommer! ^^

Haha trodde aldrig jag skulle säga detta men jag har fastnat för en låt där Darin är med!! haha.. Darin feat. Kat Deluna -breathing your love. Den är faktiskt rätt skön. Så det är inte enbart rock i denna bruden!! *Skratt*
 Måste rekommendera en låt med Nickelback också! Nickelback - Gotta Be Somebody. Riktigt bra låt!! Ladda ner eller gå in på youtube och lyssna! ^^

Nee, ska väl byta om och fixa mig lite smått nu. 


Kommentarer
Postat av: maria

dock enda bra låten han gör! ;p


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2008-11-23 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida