Lördag.

3e inlägget på raken inom 5-10 minuter, haha!  Har ju olika kategorier så får dela upp lite ibland! ^^
Idag är de lördag - hallooween. Är bjuden hem till Madde för att umgås och ha kul. Men jag mår inte så bra idag. Har mått illa hela dagen, vilket jag fortfarande gör. Är seg i kroppen också, har träningsvärk! Haha.  Och mår lite dåligt i psyket också. Men men, de fixar sig hoppas jag verkligen!! Vet inte hur jag ska göra ikväll, men känner mig inte alls kul att vara med, inte sällskaplig för 5 öre.
- Tänkte snart göra mat iaf. Spagetti och köttfärssås, haha något vi äter rätt ofta har jag märkt, men det är ju så himla gott! :) Man tröttnar inte!! ....Sitter och lyssnar på hur mamma skäller på dommaren i hockeymatchen nu mellan Frölunda - djurgårn. Haha...hon e för dålig! Sitter och gapar och skäller! Man kan inte göra annat än att skratta åt det! :P ^^

Jaja, nu ska jag laga mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida