God morgon/middag!

Lördag.. 1 november! Tiden går verkligen jättefort nu! Snart ska man börja julpynta osv! Tycker det är skitmysigt med alla ljusstakar och tomtar här och där! :P Och mina föräldrar verkligen älskar att julpynta med alla sina miljoner tomtar överallt! Haha, jag vet seriöst inte hur många tomtar vi har! :P ^^
- Jag tränade igår och det känns idag! Magen, baksidan låren och lite i ryggen! Gött, då känner man ju att man gjort någon nytta! :) Ska träna om en stund igen :) Har precis ätit frukost! Mamma har köpt hem "julskinka" typ. Gott! :P
- Åkte till stan igår, men jag shoppade ingenting alls. Jag älskar affären Gina Tricot men jag hittar mindre och mindre kläder där nu för tiden. De finns jättefina kläder men med helt fel matrial! Så det blev ingenting köpt där igår heller. Jag vill shoppa massa saker men har inte riktigt ekonomin till det. Dessutom prioriterar jag andra saker som är viktigare! :)
- Idag vet jag inte vad jag händer riktigt. Har fått förfrågningar från 3 olika om man ska göra något. Jag känner inte alls för party iaf! Jaja, får la se vad som händer. Kanske blir en lugn kväll med nån film kanske. ^^

Usch vad jag nyser! Jag vill inte bli förkyld eller nåt nu! Sånt orkar jag inte med. Haha! Jag hatar att nysa!  Finns nästan inget värre. Många andra älskar att nysa men dem är inte allergiker! Haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida