God morgon!

Har sovit som en gris inatt, men har haft hemska marddrömmar ändå! :S Drömde att jag blev misshandlad, åh inte lite heller!! Helt sönderslagen var jag, men ändå kunde jag röra mig och gå från platsen där det hände. Helt plötsligt var jag på en spårvagnshållplats där jag såg några småkillar stå på spåret när de kommer en spårvagn som precis hinner bromsa. Ändå ligger ena killen på spåret och skriker av panik. Fyfan!  Sen helt plötsligt var jag bland några av mina kusiner där alla kommenterade vad som hänt. Konstigt nog hamnade jag aldrig på sjukhus utan jag gick bara runt och blödde och såg förjävlig ut... haha, sjuk dröm!! Obehaglig också för den delen!! Jag har hört att man oftast drömmer om saker som har hänt, kommer hända eller som man vill ska hända. Eller saker man bara tänkt på. Så ibland blir man ju rädd när man vaknar! ^^

Idag är det onsdag, jag tänkte strax äta lite frukost! Sedan efter det tänkte jag träna lite smått och så vill jag sola. Så himla skönt att sola! Fast inte när man bränner sig! :P ^^ Annars ska jag fixa och dona lite idag och packa, för imorn vid denna tiden är jag på väg till Micke!! :):) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida