God kväll/natt..

Kom hem från Emely för drygt en timme sedan. Hur mysig som helst är hennes lägenhet ju! :D Varma färger och mycke ljus och växter. Mysigt! :) Jättekul att träffa Annelie igen!!:D <3 Jag klarade faktiskt att vara där 3½ timme utan problem! Jätteskönt ju! Kan iofs bero på att hon städat och att hunden inte vart där när hon städat osv. Hunden kom ju runt sju tiden och jag vid halv åtta. Tror att jag kanske hade kännt mer om han hade vart där flera timmar mer än mig. Ähh, jag vet faktiskt inte, i vilket fall som helst så gick det hur bra som helst att vara där idag. Ska leta fram nr till hudläkare osv så jag kan boka en tid för att göra ett riktigt allergitest och få riktig medicin som verkligen hjälper! Jag förstår faktiskt inte att jag inte fått det innan, för när ja var mindre så gjorde jag massa tester som visade att jag var jätteallergisk, och ändå fick jag ingen medicin mot det. Så nu är det verkligen dags att ta tag i detta och få en bra medicin så jag kan vistas bland djur utan problem. För nästan alla i min omgivning idag har djur eller ska skaffa. Jag själv vill ha katt/hund. Men det går ju inte. Men som sagt, får se när/om jag får en bra medicin som funkar. För då ska jag fan skaffa en katt! Tror mamma vill ha katt! :P Haha..Vill faktiskt ha en rottweiler. Den finaste hundrasen nånsin!!  Emelys morfar tål inte katter men han har katt! Han har nån mirakelmedicin!:P Haha.. måste också få! ^^ Så ska leta fram nr och ringa imorgon bitti!

Nä, dags att stänga av datorn nu. Ska lägga mig och glo tv en stund. Får la se om det ens är något att kolla på.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer...har inga direkta planer mer än att ringa läkare. haha :P Så får la se hur dagen blir! På lördag ska jag och mamma äta tacos iaf! Goott!! :D hehe^^

Micke! <3

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida