God kväll!

Sitter och lyssnar på Sonja Alden - Du får inte.. den låten är hur fin som helst! Handlar väl om att man inte ska leka med någon känslor tror jag. Ungefär som att han inte ska ge henne falska förhoppningar eller få henne att tro saker när han inte själv vet vad han vill, när han är säker på sin sak. En typiskt kärlekslåt lixom!

Till helgen har jag planerat att åka till Micke! Vi behöver träffas och ha tid med varandra!! Mysa och göra saker tillsammans!! :) En mysig middag och bio kanske? Vore jättemysigt!! :D <3 Längtar!!

Imorgon ska jag och Fatimah till skolan som sagt. Tänkte åka dit hyffsat tidigt så har man det gjort och kan även göra fler saker på dagen sen. Tänkte fortsätta söka lite mer jobb. Vill ha något fast nu! Vill ha något att göra på dagarna! Eftersom jag inte har något fast jobb så kan jag inte ta ett banklån för att kunna gå den stylistutbildningen som jag vill göra. Det är ingen gymnasiel (eller va man säger) utbildning så därför får man inte låna pengar av CSN t.ex. Utan detta är en utbildning som man får stå för själv. Så det gäller att antingen skaffa sig ett jobb och börja spara pengar eller att vinna på lotto!! Haha. Tråkigt nog har jag ingen större chans i något av det som det känns nu!

Jaja, dags att börja köpa lite julklappar när lönen kommit sedan, så är det gjort!. Vet dock inte vad! Men men, något blir det la. Och det är tanken som räknas! Får se, jag och Micke kanske ger oss ut på stan i helgen? hehe :) <3

Ska stänga av snart och kolla tv lite innan jag ska sova. Ska möta Fatimah vid 11 tiden imorgon!

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida