Fredag!

Idag gick det inte att jobba, har så ont! Smärtan kommer och går och det är riktigt jobbigt. Vill bara bli av med skiten! Jag var envis och jobbade igår iallafall, vilket var riktigt jobbigt. Så jag kände att jag ville vila mig och bli bra istället för att anstränga mig och kanske göra allting värre. Så det blir lugnt för min del idag. Ska kolla på film med Emely och Madde ikväll. Kan vara kul. Har legat hemma och glott tv själv i en vecka typ. Får väl se vad det blir för en film ikväll. ^^

Jag längtar till jul! Fick bara en känsla nu av hur mysigt det kan vara. Med maten, julgranen och allt pyntet osv. Hoppas det blir en vit jul detta året! Var ju längsen det var det nu. Snön brukar komma efter julen typ. Får väl se hur själva stämningen osv blir detta året. Bra hoppas jag!
Får väl se när man börjar köpa alla julklapparna också. Det är ju snart dags att göra det. Visserligen har jag över en månad på mig, men skönt att ha det gjort :P Frågan är bara vad man ska köpa. ^^



Micke, saknar dig!! <3  Dags att komma till dig nu känner jag!! Saknar dig jättemycket ju! hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida