Dags för nya tag!

Nu jävlar ska den posetiva sidan av mig övervinna den negativa! Haha! Jag kan inte fastna i det förflutna och älta det, utan måste blicka frammåt istället!  Idag har jag fixat mitt CV lite grann iallafall. Men måste ta mig till arbetsförmedlingen på måndag och få det aktiverat typ, och så att jag blir inskriven på arbetsförmedlingen. Så jag lättare kan söka jobb osv. Dessutom såg jag något om nåt bidrag man kunde få. Får väl se vad som sägs på måndag. Måste även få tag i en gammal lärare som hade hand om alla praktikpapper. För jag måste ha dem för att intyga att jag gjort dessa praktiker jag skrivit osv. Så har lite grann att fixa. Men att skriva in mig är de första jag ska göra iallafall! :) ^^

Jag och Emely ska ju som sagt på den här jobb och utbildningsmässan på lördag, får se om man hittar nåt kul där! Jag är faktiskt lite nyfiken på en frisörubildning. Får se vad kraven och priserna är på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida