Cocain

Nej, jag har inte börjat knarka!! Men det finns en jävla skön låt som heter så! Nomy - Cocain. Fick den av Micke för ett bra tag sedan och fastnade med en gång! Hur skön som helst! :) Sitter och lyssnar på den nu. Även om själva handlingen i låten är åt helvete så är den ändå skön att lyssna på. Gött sound!
 Att knarka skulle aldrig falla mig in. Jag hatar det!! Verkligen Avskyr det!! Förstår mig inte på folk som håller på med sådant. Missbruk över huvudtaget. Okej om det är av medicinskt själ men fan inte för nöjets skull. Eller för att "slippa känna smärta". Idioter som helt enkelt inte orkar ta tag i sig själva eller sitt liv! Tragiskt! Att knarka förstör ju fan hjärnan osv. Hela personen blir ju totalt rubbad. Har sagt till folk att om jag blir alkolist eller nåt i den stilen...hjälp mig eller skjut mig! Haha ^^

Jaja, dagen har vart rätt lugn. Jag och Emely tog en tripp till stan nån timme. Hon köpte två poloklänningar typ, ifrån Gina Tricot. Jag själv har en sådan. Hur skön som helst! :) ^^ Efter det har jag ätit med mamma, suttit här lite, glott på tv och pratat med Micke, saknar dig jättemycket!!! <3

Till min söta, rara humla, Anna! :) Jag finns här för dig i vått och torrt! Du är en kämpe och du klarar allt! :) Saknar dig och våra film&tacoskvällar! :) <3

Nu ska jag strax stänga av och gå och lägga mig! Är änna trött! Imorgon ska jag ringa vårdcentralen, jobbet, skolan. Hatar att ringa men måste! :P ^^

Och jag vill ju så gärna ha dem skorna!!!!!!!!!                                            
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida