6 november.

Happ, idag händer det absolut ingenting. Funderar bara på hur jag kan få snabba pengar. Genom att sälja något antagligen, men vad? Cykeln ligger ute på blocket. Vad man kan jag sälja? Hmm :P Får funderar vidare.
Dagen blir lugn iaf. Funderar på att träna lite! Ska snart ner till affären med mamma och handla lite. Det blir kycklingsallad idag, gott! :) Ska till banken och sätta in pengarna på kontot som jag fick för sterion igår också, vill inte ha dem löst. Anita från jobbet ringde idag och gav mig lite tider. Ska jobba nu på söndag, sen nästa torsdag och fredag. Sen har ja fått två dagar i december med. De fanns fler dagar jag kunde få men va osäker på om jag skulle vara hos Micke då eller inte. Men men, i alla fall några dagar. Hoppas på mer! :P hehe. Jaja, dags att dra på lite kläder och gå ut i denna jävla kylan! Så kallt!! Men vill inte ta fram vinterjackan riktigt än för då kommer jag frysa när det verkligen blir svinkallt ut! ^^
Jaja, tråkigt babbel.. Skriver senare...


Grattis Emely! :)

Kommentarer
Postat av: Em

haha tack ^^


URL: http://howruude.blogg.se/ @ 2008-11-06 @ 16:40:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida