4e november

Tisdag idag.. är hur trött som helst och har ont i magen och nyser! Haha härlit!  ^^ Idag ska jag jobba 16-21. Gött med ett kort pass, hoppas det går fort! :P Haha.  Fram tills fyra händer det väl inte så mycket. En dusch iaf ^^

Önskar att jag vann 1 miljon kronor nu! Då hade jag vart ekonomiskt oberoende ett jävla bra tag fram över! :D Hade kunnat göra vad som helst. Hade kunnat resa t.ex. Gå på Spa med Micke hur många gånger som helst! :P Hehe.. Hmm, ja, massa grejer iaf! :)  Man är sjukt beroende av pengar för det behövs verkligen till allting och det går verkligen åt också. Räkningar, mat, nöjen osv.   Skulle vilja åka iväg på en mysig resa bara du och jag. Sola, bada, mysa osv! :) Skulle vara underbart!!!


Micke, jag saknar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida