24e november

Måndag idag och en ny vecka. Veckorna går verkligen fort nu. Man hinner knappt med. Trots att man inte har något jobb och för de mesta bara sitter hemma så tycks tiden gå fort ändå! Imorgon ska jag och Fatimah till skolan och fixa med lite papper. Skönt att få det gjort! Jag sökte tre jobb i fredags men som vanligt får jag väl inget svar. Får väl se! Hoppas! Annars är det väl bara att fortsätta söka ^^ Det är så himla svårt att få jobb idag. Arbetsgivarna har så höga krav. De vill ha ut oss ungdomar i arbetslivet, men då får dem faktiskt sänka kraven i sånafall!
 Idag händer det väl inte så mycket. Emely vill att jag ska komma ner och hålla henne sällskap på jobbet lite, hehe får la se! :P ...det snöar ute förresten! Fint! :) Men hoppas inte det är halt ute nu! Farligt när snön lagt sig på marken så man inte ser alla isfläckar. Jag känner inte för att bryta benet eller nåt nu. Vilket jag aldrig har gjort iofs! *Peppa peppa ta i trä!*
 Ska iallafall klä på mig lite, kan inte sitta i pyjamas hela dan! ^^ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida