tisdag.

äntligen, nu är resan avbokad! skönt att slippa tänka på det nu..
förlorade 1000 spänn dock, alltså handpenningen som vi lagt. men det kvittar faktiskt just nu. visst, mycket pengar men ändå.
haha sicka jävla problem jag och madde hade för att ens hitta apollo butiken! vi va ju helt fel ute...
vi trodde att den låg på kungsgatan 2..men det visade sig att den låg på kungstorget 2..
haha så jävla tyket, vi gick in på fritidsresor och fråga vart apollo låg..HAHA!

jaha, dags att jobba lite igen. ska jobba imorn och torsdag. kanske blir mer, men det vet jag inte än. skulle dock åkt till stan med maria på torsdag, men det kommer alltid fler tillfällen till det. behöver jobba så jag får pengar lixom.

vi var ju istan som sagt.. drog till backaplan och käka pizza på Herkules..gött som fan!
sedan drog vi och tittade lite på skopunkten och gina tricot. köpte en klänning-topp som va på rea. 74:50.. som hittat! :p de va nog ödet också..för det fanns bara EN kvar och i MIN storlek. haha. då måste man ju ha den! :P

ödet.. jag tror faktiskt på det... när man tänker efter så har de ju hänt saker som man sedan tänker att; det måste vara ödet! hehe vem vet.. :P
ödet e iaf något jag tror stenhårt på!

nu ska jag snart sätta mig framför tvn och glo på dem desperata hemmafruarna!

simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida