seegt.

fasen va trött jag är!
jobbade igår till nio på kvällen..va la hemma ca halv tio..la mig för att sova runt elva tiden.. men somnade inte försen efter ett nån gång.. så det blev ca 4 timmar sömn inatt, upp kvart i sex och gå till jobbet igen:P lär nog somna gott ikväll :) hade kunnat lägga mig nu och somna med en gång!
men nu e jag ledig hela helgen iaf :) ska jobba på onsdag igen..om dem inte behöver hjälp redan på tisdag!

sitter med handuk på hövvet, har färgat håret.. ska snart föna de och se hur resultatet blev..bra, förhoppningsvis!!
imorn ska jag till frisören! klippa till frissan lite..fixa luggen och göra lite kortare här o där..hehe, hoppas det blir bra.. blir alltid nöjd nu för tiden när jag klipper mig ändå :)
rätt gött faktiskt..för förr kunde det bli tredje världskriget när jag klippt mig.. sur som fan och så ångra man det man gjort.. men nu är de typ skitsamma..(nästan!) :P


jaja, simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida