orkar inte..

Har ingen ork...
Allt blir bara fel..känns som att man bara bråkar. bråkade med syrran , båda va la inte direkt snälla så sätt.. jag bad om ursäkt och hon sa att det e lugnt men det känns konstigt ändå..
Bråkade med mamma idag , men vi löste det...men ändå är det inte bra. jag är så trött på vårt ständiga bråk! jag orkar inte mer...
jag har inget jobb, och jag anses vara en bortskämd, ansvarslös skitunge!
åh de känns som att folk tar mig för givet...
mina vänner mår dåligt..men jag har ingen kraft kvar för att trösta.. jag mår inte heller bra.. jag vet inte ens vad jag ska säga till er..eller hur jag ens kan trösta er.
förlåt men jag orkar inte va ledsen och nerstämd. vill bara att allt ska vara bra och glatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida