mjaa..

det blev bio igår! nattbio..hehe ..jag och emely såg The eye - med jessica alba!
den va faktiskt bra :) lite skrämmande imellanåt dock :P filmen började vid 23:15 ..så man va hemma runt 2 tiden inatt igen... kul att få något att göra iaf! jag satt ju hemma och sucka hela fredagen.
idag blir det lugnt , kommer lite program osv på tv iaf! :)
får väl försöka somna hyffsat tidigt, så ögonen inte är blodssprängda av trötthet imorn när man ska till optikern! haha ;D jag vill faktiskt ha glasögon, tro de eller ej..
dem som måste ha glasögon vill inte ha de.. men jag som typ inte behöver det, vill ha det! :P
får la se imorn om jag har nåt brytningsfel eller liknade. får ont i huvudet osv när jag sitter vid datorn, eller läser nåt. grejen är att jag ser hur bra som helst egentligen. men men, får la se.

kommer väl bli en slappis dag iaf.. tänker inte fixa iordning mig eller nåt. det blir en slarvig toffs och myskläder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida