"Glenn"

jag klippte mig i fredags. rätt nöjd faktiskt! :) klippte upp de lite här o där. stör mig på att man aldrig kan styla håret så som frisören gör.. :P haha det blir lixom aldrig likadant!

jaha, då va de måndag igen.. fan va veckorna går fort ändå.. snart ny månad med. och nu i veckan börjar alla studenter osv. kommer va mycket folk på stan.. helt sjukt att det redan gått ett år nu sen jag tog studenten! kändes som de va för typ 2 månader sen eller nåt..hehe :)

mycket trevlig helg!! :) riktigt kul faktiskt ! skönt väder också :) blev lite för mkt att dricka i lördags dock! :P va så jävla bakfull hela dan igår! :S *bläääh* har faktiskt aldrig varit så bakfull nångång. inte ens på studenten! haha! *skratt*
och jag har ju fått ett nytt namn nu.. haha Glenn! mickes kompis jimmy kallar mig glenn eftersom jag är från göteborg! ..han själv e ju från skåne..alla heter faktiskt inte glenn i göteborg! :p jag vet inte en enda faktiskt..haha ^^

nu ska man snart tvätta lite och på med myskläderna!

måste bara säga att jag såg en örn idag! , coolt! :P haha..^^

och till dig;
jag saknar dig också. vi har alltid så kul tillsammans och jag saknar det.
jag förstår bara inte varför du kalla mig dessa sakerna? är det så du tycker att jag är?
antagligen, för annars hade du aldrig sagt det. jag har sagt det förr.. jag tänker inte vara den som ber om ursäkt först. för du borde förstå själv att det är din sak att säga förlåt nu.
oavsett att båda va irriterade osv, så kallade inte jag dig för något. jag tycker faktiskt att du gick för långt. men eftersom du valde dessa ord så måste de vart mycket som tyngt dig som du aldrig sagt egentligen ?
jag vet inte..


Åh Micke, du är underbar! :)

nu ska jag sätta mig och skicka in alla räkningarna osv, så är det gjort! slipper man tänka på det sen.

simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida