shepp ohoj .

va hos tandläkaren imorse vid åtta. skulle laga ett hål så fick bedövning. världens jävla fetingbedövning också som satt i i 6 timmar ! och när bedövningen börja släppa hade ja fan asont :S typ som tandvärk! illa är de..känns som att jag fått en smäll eller nåt ! :S ^^

nu har jag vågat ge mig på solarium igen :P solade igår och idag och har inte bränt mig! haha knappt så de syns att ja solat ! :P suck !

följde med emely till frisören idag , hon klippte sig kort! med olika längder och så blondera hon de..as snyggt ! ;D

helt plötsligt blev de världens jävla snöstorm! lixom, de var vår-väder! blå himmel och solen sken. och så blev de världens snöstorm! haha helt sjukt är det.. sen poff, sluta de snöa och solen kom tillbaka..weird

sen tog vi en sväng till gina tricot där jag köpte mig en lång kofta och en vårjacka :) nice. men nu e man typ fattig! riktigt illa! men men.. :)

snart e det hockey på tv. frölunda - modo.. ska väl gå bra..får la se... men vi slog ju fan HV! *nanana* segerdans!hahaha ;D gött e de!

imorn ska man jobba igen.. även torsdag och fredag.. på fredag kanske de blir utgång med! :D nice..vi är inte ute så ofta längre juh.. så de ska bli skoj ! :D


simma lugnt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida