operation.

nu går man bara och väntar på besked om vilken dag man ska få göra sin operation. som faktiskt skrämmer mig. eller ja, själva operationen är ju inget problem. det är tiden efter. dum som jag är så frågar ja folk som gjort denna operation hur de va. åh ja, nu e ja rädd! :P
ena kompisen hade sån otur att hennes sår sprack och hon förlora asmycket blod och höll på att hamna i koma.
en annan vaknade upp efter sin operation och skulle bara andas och började istället hosta massa blod. fyfan. haha...men som tur är kommer jag få mycket smärtstillande ändå!
haha en som gjorde operationen fick träningsvärk i tungan efter några dagar! :P fatta va långt ut dem måste dra tungan för att kunna operera! fifan . ^^
kommer va drogad på smärtstillande i ca 2 v :p härlit! och så blir de massa glass! haha som enligt madde bara smakar bränt !
oavsett hur jobbigt de kommer vara och hur ont jag kommer ha så är det värt det ! kan inte ha kvar mina mandlar. om jag ska citera Satu; "det ser ut som att du har en pung i halsen!"
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida