söndag.

igår kom anna, carro och madde hit.. drack lite och gjorde oss iordning. riktigt trevligt :) sen tog vi en tripp in till stan där vi mötter sandra och mattias. tänkte dra till gretas me det va tydligen 20 års gräns. o alla e 19..haha ^^ så vi gick runt lite och funderade på vart vi skulle och det blev gamleport.. haha. gött som det va så fick vi komma in gratis. haha, bra att man känner vakterna lixom. dock skulle vi göra dem en tjänst o köpa käk till dem men det va ju lugnt lixom. gratis inträde och kvällen va ju rolig! :D
madde sov över hos mig. imorse va vi sega som as! är iofs fortfarande det.. och jag har så jävla ont i mina fötter!! i fredags fick jag goa skoskav. och igår dansa man en del. ont som fan! haha.. har typ rört mig så lite som möjligt. även ifall ja trippat runt i lägenheten hela tiden och även gått till affären. ^^ har vart en seg dag iaf. har tvättat lite, städat lite. käkade tacos med madde, emely och hennes lillebror. det va mkt gott.. haha
sen har ja bara glott tv och suttit här typ. såg en film på kanal 5. verklighetsbaserad film. om en tjej som blev mamma vid 15-16 årsåldern.  bra film!
hmm, i  veckan vet jag inte vad som sker. ska iaf jobba onsdag och torsdag 16-21... fem timmar är ju gött.. hehe.

jag behöver dig !!!..... =(


I don't wanna miss one smile,
I don't wanna miss one kiss,
I just wanna be with you,
Right here with you, just like this,
Well I just wanna hold you close,
And feel your heart so close to mine,
And just stay here in this moment,
For all the rest of time!



jaja simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida