Söndag.

Glodde film igår.. såg Blades of glory (som va rätt ball!).. såg även Supersugen - och den sög!
Sen såg jag Shes the man.. typiskt tjejfilm..den va bra iaf! :P
Blir filmkväll idag med. Har ingen kraft till att göra nått annat lixom. Seg i kroppen, ont här och där och är snvuig! Haha ^^
Ska mumsa på lite glass och dricka Ramlösa - Jordgubb och lime.. den e riktigt god!
Satt och kollade på lite kort från när jag va liten igår. Haha, jag va ju bra mycket sötare då än nu. Snällare också! HAHA ^^ De tror jag mamma skulle hålla med om iaf. *S*



Hittade denna bilden.. riktigt het ju! Va blondin som liten med schyssta lockar. Har antagligen ätit någon mat här innan bilden togs. Och nappen vat ju ens liv när man va liten! Hemskt när man skulle ge dem till tomten! *S* HAHA! ;D
- Ska upp till Madde någon dag och scanna in lite kort, kan ju va kul att ha. Hehe..
- Hmm, det e nog dags att jag tar mig till en optiker snart kanske! Får alltid ont i huvudet när jag sitter vid datorn eller tvn. Jag ser ju jättebra egentligen, men nu för tiden får jag koncentrera ögonen ibland för att läsa. Jaja, kanske bara inbillar mig, får ta ett besök till optikern snart iaf, när jag har råd till det.

Om en vecka skulle vi egentligt åkt till Tunisien. Satan va de suger! Ville verkligen åka! Men med min pengakris va det ju kaos. Det va även problem med Maddes semester, som tillslut löste sig iofs. Hade vart skönt att få komma iväg, se en annan del av världen och få njuta av värmen, sol och bad! En helt annan miljö lixom.
Får la se om man ev kan ta en sista minuten i September eller så. Får la se om det finns tillräckligt med pengar, tid, och sällskap till det. Haha, om inte så gör jag nog min tatuering. Återstår att se.

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida