SMÄRTA!

Har så djävulskt ont i mina ben! Från knäna och ner ut på tårna! Har ingen aning om va det kan vara! Vätskebrist? Vitaminbrist? Fel skor? Vafan kan de vara. Har asont iallafall. Det krampar typ när jag går. Känns ungefär som när man har växtvärk. Smärta! Hmm, får la kolla upp de om de inte försvinner! Eftersom det gör så ont så tror jag att jag spänner mig lite när jag går, för att de inte ska göra så ont lixom. Vilket bidrar till smärta i låren också. Haha vafan är detta!? Är jag extremt jävla otränad eller vadå? Rör mig precis på samma sätt som jag gjort i evigheter, haha! Så det kan ju inte handla om att va otränad, för då borde jag haft ont sen ja blev tonåring! *asg* Äsch, jag vet inte..Det går la över snart! Hoppas jag!

Happ, hade alltid vart som de skulle så hade jag nog sovit nu! Hade väl gått upp kl 2 eller nåt inatt och fixat mig osv. Om jag ens hade lagt mig överhuvudtaget vill säga. :P - För kl 6 skulle jag, madde och emely ha åkt till Tunisien!!  =( fakk.. Men så blev det inte!
Får la se om det blir nån sista minuten eller nåt i år, annars blir det en bra mycket bättre planerad resa nästa år förhoppningsvis! :P
Nu ska jag lägga mig i sängen igen iaf, ska jobba imorn med! Segt.. men men, pengar!

Simma lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida