Onsdag.

Idag har jag jobbat 7-14. Skönt med en kort dag!
Men när jag skulle hem så va de problem med spårvagnarna. De hade vart strömavbrott så ingenting funkade. Så det blev en promenad hem från jobbet. Det är fan en bit ändå! Längre än vad man tror! Haha ^^ Jag vet inte hur jag går eller vad jag gör eller om jag börjar få benhinneinflammation. Vet inte, i vilket fall som helst fick jag asont i vaderna, det lixom krampade. Och jag gick ju inte direkt fort. Skumt. Så har lite ont i vaderna ännu men men, skönt med en promenad iaf.

Har precis tatt en dusch. Ska ta på myskläder, äta lite mat och slappa! :)
Hoppas på att somna innan 1 idag! Visserligen orkar jag jobba ändå, även om jag bara fått 4 timmars sömn. Men det är ju skönt att sova! Haha ^^

Haha, såg Allsång på skansen igår. The Poodles va där. Fick upp ögonen(öronen),  lite mer för dem nu!
Laddade ner 2 album. Jävligt goa låtar faktiskt! :) Speciellt Seven Seas. Riktigt skön!! Så tänkte se dem på Liseberg 19e augusti! :P Gratisspelning så varför inte lixom. Haha :D

Jaja, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida