måndag.

har vart en slapp dag idag.. har inte gjort ett skit typ.. runt 5 tiden eller nåt bokade jag och madde bio! :P
vi gick och såg den nya Narnia filmen.. riktigt grym!! :D lätt värt pengarna!  (SE DEN) ;)hehe
och nu sitter man här igen och ugglar.. och deppar.. hmm..

har vart ensam hemma över en vecka.. de kommer hem på lördag har dem sagt...dem kan få komma nu.. haha jag e sällskapssjuk och tycker det e tråkigt att va ensam! även om dem ibland går en på nerverna så e de gött när dem e hemma :P.. haha.. hur fan ska jag klara mig när jag flyttar hemifrån? :Phaha..^^

hmm, jag vet inte hur jag ska bete mig. vad jag ska göra och inte göra. vad jag ska säga och inte säga. jag förstår din situation, det är tufft. har gått igenom precis samma sak själv. när jag själv gick igenom det stötte jag ifrån mig folk av rädsla och osäkerhet. jag förstår först nu hur de måste vart för dem egentligen. men vad ska man göra lixom. när man inte kan lita på någon eller låta nån komma nära inpå igen. när man inte vågar. eller rent av kanske inte vill ?
denna ständiga undran och misstänksamheten är något som förgör än. jag ger det tid. den tid som behövs. men samtidigt vill man inte vänta för länge. för jag, lixom du, vill inte bli sårad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida