Lördag.

jaha, igår dök mamma o pappa upp. tidigare än de skulle.. haha och de förvånar mig inte det minsta! :p säger dem en dag , brukar dem komma 1-2 dagar innan! :P  hehe.
happ, igår åkte jag och madde till chez amis med emely o toffe en stund. de var trevligt! :)
även ifall jag inte alls hade nån som helst lust med det!

idag blir det lugnt. har fått låna massa filmer av toffe, så ska väl ha en liten filmkväll. hehe :) han hade ju massa filmer som jag vill se :) gött att bara sitta i myskläder och glo film! :) hehe

snart ska man jobba massa med. veckan som kommer är ja bara ledig tisdag och fredag. jobar helgen också. tjoho, vadå att ja kommer va trött:P gött att det e korta pass. hyffsat iaf :P kommer bli en goo lön i augusti! :D kanske gör jag min tattoo då eller om det går, ta en sista minuten nånstans!? får la se då..

jaja simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida