Hold on, be strong!

Hmm, den tanken förföljer mig. Jag blir ständigt påmind om vad som hänt och vad jag gjorde för val. Men de var nog de enda rätta jag kunde göra då. Men det är ju klart man undrar hur allting hade vart, hur vardagen hade sett ut.

Jaha, imorn är det tänkt att mina föräldrar ska komma hem igen. Slut på min "semester" , haha!
Nämen det ska bli skönt ändå. Längtar efter pappas mat! Haha ;D
Dessutom blir jag knäpp av att sova helt ensam här hemma. Blir galen. Ligger och lyssnar och så hör man nåt ljud och sen är de kört. Då kan man inte somna :P Haha..
Hmm ikväll blir de la filmkväll med Madde som det ser ut nu :) Finns inte så mycket annat att göra direkt.
Jag e bjuden på en fest, men haha, känns förbannat skumt att gå på fest när man inte ens känner den som har festen. Eller ah, vet ju vem människan är osv men ändå :P Haha.. så jag hoppar de. Hade vart kul, men jag har inte humöret för att festa ens. Så det blir en lugn filmkväll istället :)

And I miss you, alot! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida