Hmm..

Ringde vårdcentralen idag för att få information ifall de ens skickade nån remiss eller inte. Men tydligen kunde inte hon ge mig den infon. För att den läkaren jag fick träffa jobbar egentligen på Sahlgrenska eller nåt :S Han kommer bara dit ibland typ. Eller nåt, fattade knappt vad hon sa. Utlänsk med förbannat dålig svenska! Då ska man fan inte sitta i telefon anser jag! Den sköterskan som hjälper denna läkarn när han kommer, hon är på semester och kommer tillbaka vecka 33. Och tydligen är det bara hon som kan ge mig den informationen! Så antingen får jag vänta och ringa v.33 igen , eller så får ja försöka nå fram till nån på Sahlgrenska som vet! Vettefan, krångligt är det iaf!

Ikväll blir det bio iaf! :D Ska se den senaste med Adam Sandler -  Jiddra inte med Zohan. Hoppas det är bra. Alla filmer med Adam är ju bra annars så det borde denna också vara! :P Sällskapet blir; Maria, Madde och Marie. Trevligt! ;)
- Ska snart äta kebabrulle med mamma, haha, ingen av oss orkar laga någon mat idag. Dessutom är det ju lite ont om tid för att handla och göra mat, så det blir kebab. Haha :D Mums!

Imorn ska man jobba ! 14-21..hoppas det går fort! Haha, det suger att jobba helgerna. Speciellt när man jobbar kvällen också. Men men, goa pengar! Och har inte så mycket annat att göra ändå.

Jag saknar dig, massor! <3

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida