fredag.

Idag har jag jobbat.. 7-14. Gött med såna korta pass när det e gött väder! Men damn, man smälter bort! 30+ hela dagen ju! Brände ansiktet lite igår, sett ut som en tomat! Haha :D
Efter jobbet åkte jag hem slappade lite, va riktigt trött faktiskt. Somnade till ca 15-20 min och vakna av ett sms från Madde, "hej, ska vi på bio" :P Haha.. så vi bestämde oss för Hancook! Den nya med Will Smith.. Jävla ball film! :D
En av hans bästa faktiskt..enligt mig iaf! :) Har vart på bio 3 gånger denna månande nu, och inte fan har det varit den filmen jag verkligen vill se!  Sex and the city! Well..nästa gång! Haha :D vet att Anna och Emely vill se den iaf, så får la tjöta med mig nån! ^^ yeye..

Lön idag = med knökat med folk ute på stan som super! Haha;D hade vart kul men har ingen ork till det faktiskt. Dessutom ska jag hänga med Anna till Ullared imorn :) Lär va knökat med folk där med och vara jättevarmt antagligen, men men. Har inget bättre för mig så sätt. Kvällen får man la se vad som sker. Sugen på att gå ut och dansa, men får la se vad som sker.

Nee, dags att sova nu kanske. Riktigt seg nu, har ju vart vaken sen kvart i sex imorse. ^^
Simma lugnt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida