fan va starkt!

läste precis på aftonbladet om Rebecka 17 år som precis blivit trebarnsmamma! satan va starkt!
har en dotter på 1.5 år och har nu fått två tvillingtjejer. Jag beundrar verkligen hennes vilja och kraft. Har precis suttit och läst hennes blogg också.. www.metrobloggen.se/mammabecka
tycker det e grymt att man orkar med ett sådant stort ansvar som 17åring. visserligen anser jag att mamma är ingen ålder , utan något man är. 

såg även en annan artikel om en 70åring som precis blitt mamma.. lixom hallå? är det ens möjligt att bli gravid då? och hur ska hon ens orka ta hand om två barn då? jag menar att eftersom hon e såpass gammal så har hon inte samma kraft som förr..fast visserligen är det lika starkt av henne också. de ville ha en son som kan ta hand om deras ägor och döttrar.. jaha..

happ, ska snart fixa lite grann här. madde och marie ska tydligen komma hit ner en stund. och spela guitar hero.
hehe, kan väl vara skoj.

simma lugnt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida