vårdcentralen .

jag ringde vårdcentralen imorse för att jag vill prata med en doktor som kan undersöka mig och mina mandlar så att jag kan få en remiss till sahlgrenskas öron-näsa-hals!
men asså, dem vill typ att man ska ha haft 6 halsflusser på ett år för att man verkligen ska få ta bort dem.
jag hade körtelfeber 2-3 månader. sen har jag haft ont som en liten "halsfluss" men inte gått till läkarn och de gick över av sig själv. sen åkte ja på en halsfluss och då gick ja till läkarn. ett tag efter det fick jag ont igen men ja lät de va. för äter man för jävla mycket pencillin så har man snart inget immunförsvar alls :S

körtelfeber, en halsfluss, svullen och jätteont ibland..dessutom är mina mandlar svullna konstant! dem e jättestora.
när jag inte har ont eller jätteproblem så frågar ändå folk om jag har ont i halsen, om jag är tjock i halsen eller om jag börjar få halsfluss. ^^


jaja jag har problem med mandlarna iaf och dem ska väck! jag ger inte upp försen jag fått en operation !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida