Nyår !

jaa, va ska man säga om den.  rätt ord är väl iaf  händelserik !!

- kvällen började bra och folk hade kul. men sen blev de bråk mellan två av mina bästa vänner. som jag även blev indragen i eftersom jag somsagt är bådas vän . haha ja kände mig som nån jävla dr.phil typ!
sen kom en annan jävla stolle och börja bråka vilket fick alla på festen att bli förbannade på honom. jag flippa på honom bland annat. folk ville få han att dra och de blev tjaffs o bråk och folk ville gå i mellan vilket ledde till att folk putte undan andra som va där. därav fick jag en jävla smäll över bröstet så jag tappade andan ! fifan de känns änna idag! men men..

- bortsätt den skiten så va kvällen riktigt kul ändå. jag fick träffa helena, vilket var så längesen! grym är hon, hade riktigt kul =) kul att träffa nya människor och prata och ha kul sådär.
alla drack o hade trevligt. jag själv drack väl mer än va jag skulle. va änna äckligt full mot slutet där. haha =) men vadå, det är ju nyår lixom! jag drog några shottar som fanimej slog till som fan! haha uscha! :P så man e änna seg idag!
men men, riktigt kul nyår ändå iaf ! fast tyvärr såg jag inte så mycket fyrverkerier! =/


- och bäst av allt - angelica fick sin bebis imorse..en liten flicka blev det. liten nyårs bebis! =) så himla glad för hennes skull! :) äntligen har du fått din lilla bebis ! grattis gumman <3


- jaja, då var det ett nytt år då ja .
2008 . får se va detta året har att erbjuda då! i juli blir det iaf en härlig resa till tunisien i 2 veckor med emely o madde. ska bli kul =) längtar ihjäl mig. haha.
men jag har 5 månader på mig att få ihop 5400. rätt lugnt så sätt så det e ingen fara. men samtidigt ska jag få ihop till fickpengarna med ju!  så vi kan ju säga sisådär 11-12000 !  men det e bara till att jobba. måste försöka hitta ett fast jobb med..kan inte leva på att va timanställd så som jag slösar pengar! haha =)


jaja, simma lugnt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida