mjaa..

image3

- imorn kommer
maria hit. vi ska in till stan en sväng och shoppa lite om man hittar något. fick presentkort på gina tricot så får gå dit o titta lite. åh de lär bli en hel helg med maria . på lördag ska vi se hockeyn tillsammans och gotta oss lite med godis. hehe =)


- seriöst, tror du att det är så jävla enkelt ? vi bråka och dissa varandra. sen poff blev ni två vänner igen och med en gång börja ni snacka skit om mig ! så jävla råa . ni börja smsa och fula er mot mig och jag pallar inte sånt. du gick över en gräns och du sjunk så jävla lågt i mina ögon att jag blev totalt känslokall och rå mot dig. er båda. men jag skiter i vilket. jag står för det jag sagt. vilket ni inte gör. ni e bara grymt jävla sorliga som ens orkar hålla på. och eran jävla hämd? när kommer den ? skitsnack! mycke snack, liten verksta. och va skulle ni ens göra?
jaja, du och jag snacka igår och du ville be om ursäkt och lösa detta. glömma o lägga de bakom oss. men oavsett om vi blir vänner så kommer jag aldrig be dig om ursäkt. och jag tänker inte umgås med dig. inte honom heller för den delen. jag klarar mig bra utan sorliga människor som bara snackar. ^^


- usch, måste fan städa rummet. och tvätta. men har ingen ork. men måste innan jag blir knäpp . kanske får mer kraft efter jag ätit. hehe..

mmh jaja... simma lugnt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida