jobba .

äldreboende .

- ska snart
iväg och jobba.. 14-21.. känner inte alls för de faktiskt. det är så fruktansvärt segt att jobba kvällen. mellan två och fem händer absolut ingenting typ. man bara sitter och glor. skönt kan man tänka. men tiden går ju snabbare om man har något att göra. halv sex till åtta händer de grejer. kvällsmat och man gör ordning dem för natten lixom. sen städar man lite och väntar på att kl ska bli nio så man får gå hem nån gång!
då är de bara till att gå hem och lägga sig typ. man ska ju upp runt sex tiden dagen efter.  men varför gnäller jag ? jag behöver ju pengar.


- usch. idag är en sån dag jag bara vill slappa typ . fast jag hade gärna velat städa mitt rum och tvätta lite. det behövs ju. måste ställa undan alla julklapparna jag fick också. heminredningssakerna. längtar tills jag får en egen lya så jag kan få inreda och så =) ah jo, ska ju bara få ett jobb först!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida