äldreomsorg är mitt jobb .

image5

har jobbat en del i veckan. ledig helgen och ska jobba mer nästa vecka..hehe, härligt !  får ju pengar till min resa då ! som det är 190 dagar kvar till! hahaha :P det går ju undan..de va ju nyss 216 dagar dit! ;)

helgen blir lugn iaf. har ingen ork till nånting alls typ. inte idag iaf! syrran fråga om jag ville jobba men jag orka verkligen inte. hade inte pallat 5 dar i rad. ledig en dag och jobba fler dar till..:P blä! kände inte för det ! hehe..

- stör mig på dessa nötter som har såpass trist liv att de hackar bilddagboken för att de va sura på aftonbladet.  aftonbladet äger ju en del av bilddagboken. dem hacka den 2 gånger igår. nu funkar det som det ska. men de hade inte förvånat mig om dem hackar igen!  no life !

- snart fyller syrran
år med! åååh va fan ska man komma på för bra att ge henne i present då ?
hmm , nu när jag skrev så fick jag mig en idé! . får la se!

- sen den 25e fyller madde år också ! åh, vad ska man ge henne tro ? har en idé där med! höhö :D
då blir det party med! jag och madde på dansgolvet till sexy back. haha vi blir ju galna! det blir vi visserligen utan musik med. *skratt*

- jaja simma lugnt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida