massa tankar .

idag va ja istan med maria och kollade lite..köpte en svart t-shirt topp typ och en sjal som jag ska ha på lördag! riktigt nice om jag får säga det själv.
sedan drog vi till hockeyn som tamejfan kunde kvittat!!! jävla skitmatch, frölunda sover ju för fan! ..gah, är så sur ! kan ju förfan inte förlora mot luleå! - nog om det .
emely och toffe var där också så tog sällskap med dem hem. eller ja, toffe körde hem mig snäll som han är! :)

haha, tro de eller ej, men jag har hittat en som är minst lika sjuk som jag är! jojomen, toffe är som jag..haha, om inte värre som han sa själv :P
vi började prata lite om man kunde gå tillbaka i tiden och ändra på något. hade jag kunnat de hade jag nog velat byta linje i gymnasiet för då hade jag bland annat inte träffat honom...^^ som nu är mitt ex.
haha vi satt och snacka och tjöta om allt och ingenting. rätt kul faktiskt !

imorn..eller ja idag..kl är ju 01.40 nu.. så ska jag klippa mig! hoppas det blir bra! sedan på fredag eller så när emely har tid ska jag be henne färga mitt hår :P höhö!

åh så har jag fixat ny tid till öron-näsa-hals för att förhoppningsvis få ta bort mina jävla svullna mandlar!
återstår att se.

nee, gonatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida